jueves, 13 de octubre de 2011

La nostra tasca a P3



 Bon dia, m'agradaria parlar de la nostra tasca a l'escola, més concretament a l'aula, parlant de la meva experiència, jo vaig arribar a la meva escola un 12 o 13 de setembre de 2007, tothom m'esperava però ningú sabia ben bé el que jo havia de fer.

Però poc a poc i mirant la normativa vam començar a traçar lo que seria la meva feina. 
La veritat és que es una feina agradable, el fet de estar amb infants t'alegra el dia, i el treballar amb equip també és molt enriquidor, l'únic que trobo a faltar és no tenir aquesta disposició a fer (sobretot si bens de llar d'infants), i ho entenc, ja que no sóc la mestra. 


Basicament estic amb la mestra a l'aula, organitzo el material i faig menjador, participo en els claustres i en els cicles i faig formació.


El fet d'estar a P3 m'agrada, perquè pels nens és un pas entre llar d'infants i escola, i la nostra figura dins de l'aula juntament amb la de la mestra fa que els poguem tractar d'una manera més propera e individualitzada en el sentit de que agafin confiança per sentir-se segurs i estimats, sobretot en el primer trimestre.

1 comentarios:

Anónimo dijo...

És clar que sí!en els meus inicis com a mestra sempre he trobat un gran recolzament per part de les/els teis...sou l'espurneta que li falta a la classe per poder brillar!

aniré seguint el blog

Una abraçada!Anna (tortugues)

Publicar un comentario

 

El blog per les Teis Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template and web hosting